حضور شرکت مستقر در مرکز رشد دهدشت در نمایشگاه آباد ایران و گفتگوی زنده در تلویزیون + فیلم و تصویر
۱۴۰۳-۰۳-۲۵

شرکت سینیز صنعت قبادپور با نام تجاری قباد پور صنعت یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دهدشت وابسته به پارک علم و فناوری استان است که در حوزه ی تولید ویلچرهای بالابر برقی و مکانیکی فعالیت دارد. این شرکت با حضوری پررنگ در نمایشگاه آباد ایران نقش آفرینی کرد. نمایشگاه آباد ایران که در تاریخ 22 الی 25 خرداد ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار گردید میزبان صدها شرکت فناور و دانش بنیان از سراسر کشور بود.

در این نمایشگاه هر شرکت محصولات تولیدی خود را جهت جذب سرمایه گدار به نمایش گذاشت. غرفه شرکت قبادپور صنعت یکی از غرفه های پرتردد بود که با توجه به منحصر بفرد بودن محصولاتش مورد استقبال بازدید کنندهگان قرار گرفت.

آقای مهندس امیر رضا قبادپور، مدیر عامل این شرکت با دعوت صدا و سیما در تاریخ 24 خرداد ماه ساعت 17:45 در شبکه آموزش حضور  و به مدت 15 دقیقه به تشریح مفصل خدمات و تولیدات این شرکت پرداخت وی همچنین در تاریخ 25 خردادماه ساعت 15:20 مهمان رادیو تهران بود.

فیلم این گفتگو را می توانید از لینک   http://www.telewebion.ir/episode/0xd80299e مشاهده کنید.

شرکت قبادپور صنعت یکی از شرکت های موفق پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد است که کارگاه تولیدی ان در روستای کلایه سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه قرار دارد و در سال گذشته به مرحله ی تولید انبوه رسیده است.