دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان با فرماندار کهگیلویه و بازدید از شرکت های فعال مرکز رشد دهدشت
۱۴۰۳-۰۵-۲۶

 

 رئیس پارک علم و فناوری استان جهت پیگیری مشکلات مرکز رشد واحد های فناور دهدشت و توسعه ی زیرساخت های لازم جهت رشد فناوران و شرکت های مستقر در این مرکز با فرماندار شهرستان کهگیلویه دیدار کردند.

 در این دیدار که در دفتر فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد، ابتدا دکتر افتخاری ریاست پارک گزارشی از فعالیت مرکز رشد و به طور کلی رسالت پارک علم و فناوری ارائه دادند. ایشان با ابراز اینکه کهگیلویه مهد جوانان و نیروی انسانی مستعد و خلاق می باشد اما با این وجود مشکلات زیر ساختی مرکز رشد دهدشت بزرگترین و اصلی ترین چالش توسعه ی فعالیت این مرکز برای حمایت از افراد خلاق و صاحب ایده ی این شهرستان می باشد. دکتر افتخاری با اشاره به قانون جهش تولید دانش بنیان و ضرورت حمایت نهادهای دولتی از عناصر فعال زیست بوم نوآوری و فناوری؛ از فرماندار کهگیلویه خواستند در رفع موانع و برطرف کردن مشکلات زیرساختی مرکز رشد دهدشت از جمله عدم داشتن ساختمان مستقل جهت جذب اعتبارات وزارت عتف کمک کنند. پرداختن به مشکلات پیش روی شرکت های فناور مرکز رشد دهدشت و تاثیر آنها بر روند تولید و بازاریابی محصولاتشان از جمله بخش های مهم صحبت های رئیس پارک علم و فناوری استان در نشست با فرماندار کهگیلویه بود.

در این نشست، محقق زاده فرماندار کهگیلویه ضمن تشکر از حضور رئیس پارک استان در شهرستان کهگیلویه و همچنین پیشرفت های مرکز رشد دهدشت در چند سال گذشته، رفع موانع و کمک به حل مشکلات مرکز رشد را یکی از اولویت های کاری خود دانستند.

در این جلسه محقق زاده طی تماسی با مسئولین مختلف شهرستان از جمله روسای شرکت برق، مسکن و شهرسازی، ورزش و جوانان و شهرداری دهدشت آنها را برای کمک به رفع مشکلات زیرساختی مرکز رشد فراخواند و برای حل آنها در کوتاه مدت ابراز امیدواری کرد.

 پس از اتمام این نشست، رئیس پارک علم و فناوری از کارگاه های تولیدی شرکت های برناطب در شهر دهدشت، قبادپور صنعت در روستای کلایه ( بخش مرکزی کهگیلویه) و مغناطیس صنعت کهربا در شهرستان چرام بازدید بعمل آوردند. شرکت های فناور در این بازدید ها تا بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه به طول انجامید به ارائه مشکلات و چالش های خود پرداختند.